Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > GT > Grade Carbon 105rejestrujzaloguj

GT Grade Carbon 105

Szosa endurancePrzełaj

parametry

Rozmiary 51, 53, 55, 56, 58, 60 cm
Materiał ramy Carbon
TechnologieTripleTriangle, poszerzana główka 1 i 1/8" do 1 1/4"
Widelec Carbon
Korby Shimano 105 52-36 z.
Łożyska suportu Praxis Works PF BB30
Kaseta Shimano 105 (11-32) 11-rz.
Łańcuch KMC x-11
Przednia przerzutka Shimano 105
Tylna przerzutka Shimano 105
Manetki Shimano 105
Hamulce Shimano R685 hydraulic, tarcze 160mm IceTech centerlock
Piasty Formula centerlock, (przednia oś 15 mm)
Obręcze Stans No Tubes Grail Disc specific Road
Opony Continental Grand Sport Race 700x28c, zwijane
Rozmiar koła 700c
Kierownica New GT DropTune Ultra Light double butted 2014 alloy
Wspornik kierownicy New design 3D forged alloy SL
Łożyska sterów FSA
Wspornik siodła Fizik Aliante VS Mg
Siodło Fizik Aliante VS Mg
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę dla pierwszego właściciela, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56

565 mm73°71,5°430 mm1131 mm

cena
10 499 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz testy rowerów GT
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj