Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > GT > Zaskar Carbon 29" LTDrejestrujzaloguj

GT Zaskar Carbon 29" LTD

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, XL
Materiał ramy carbon Speed Blend
Technologie
Przedni amortyzator RockShox Sid XX World Cup, Solo Air
Skok przód 100 mm
Korby RaceFace Next Carbon, 32 z. Narrow Wide
Łożyska suportu Race Face X-Type
Kaseta Shimano XTR, CS-M9000, (11-40) 11-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG90011
Napinacz e*Thirteen
Tylna przerzutka Shimano XTR Shadow+, RD-M9000
Manetki Shimano XTR, SL-M9000
Hamulce Shimano XTR, BR-M9000, tarcze 180 / 160 mm
Piasty DT Swiss 240S, Centerlock
Obręcze Stan's NoTubes Crest, ZTR Tubeless
Opony Continental X-King ProTection 29x2.2", zwijane
Rozmiar koła 29"
Kierownica Race Face Next Carbon Flat Wide, 31,8x720 mm
Wspornik kierownicy RaceFace Turbine
Łożyska sterów FSA No.42/48CF/ACB 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła RaceFace Next
Siodło Fizik Tundra3 Braided Carbon
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę dla pierwszego właściciela, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

629 mm73,5°72°445 mm1098 mm

cena
24 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz testy rowerów GT
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj