Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > GT > Fury World Cuprejestrujzaloguj

GT Fury World Cup

DH 26"

parametry

Rozmiary S, M, L
Materiał ramy aluminium 6069 T6
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji Independent Drivetrain, mufa 83 mm, główka 1.5", tylna oś 12x150 mm
Przedni amortyzator Fox 40 RC2 27.5 FiT Kashima
Tylny amortyzator Fox DHX RC4 Kashima
Skok przód 203 mm
Skok tył 210 mm
Korby Shimano Saint FC-M825 36 z.
Łożyska suportu Shimano Saint
Kaseta Shimano CS-6700 (11-25) 10-rz.
Łańcuch Shimano CN-HG95
Napinacz e.thirteen LG1+
Przednia przerzutka -
Tylna przerzutka Shimano Saint RD-M820 Shadow+
Manetki Shimano Saint, SL-M820, Rapid Fire
Hamulce Shimano Saint BL/BR-M820, tarcze Shimano SM-RT99 203 mm
Obręcze Stan's NoTubes Flow EX
Koła Shimano Saint, HB-M820, Centerlock Disc,(osie 20 mm / 12x150 mm)
Opony Continental Der Kaiser Projekt, Six Ply Casing w/ Black Chili Compound, 27.5"x2.4"
Rozmiar koła 27,5"
Kierownica pro Atherton DH riser, 31,8x800 mm
Wspornik kierownicy Race Face Atlas DM
Łożyska sterów FSA Orbit Z 1.5R 1i1/2" z redukcją na 1i1/8"
Wspornik siodła Pro Atherton Post
Siodło Pro Atherton, tytanowe pręty
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę dla pierwszego właściciela, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

618 mm73°63°442 mm1243 mm

cena
23 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz testy rowerów GT
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj