Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cannondale > Quick Speed 2rejestrujzaloguj

CANNONDALE Quick Speed 2

MiastoSzosa

parametry

Rozmiary S, M, L, XL, J
Materiał ramy Optimized 6061 Alloy
Technologie
Widelec Quick Si, carbon blades,
Korby FSA Alpha Drive, 48-36-26 z.
Łożyska suportu Tange Cartridge
Kaseta Shimano Tiagra, (11-30) 9-rz.
Łańcuch KMC Z99
Przednia przerzutka Shimano Sora
Tylna przerzutka Shimano Sora
Manetki Shimano SL-3500
Hamulce Cannondale CBL 9.1 / Cannondale C2 Mini V
Piasty Cannondale C4
Obręcze Maddux R3.0
Opony Kenda Kwick Roller Sport 700x32c
Rozmiar koła 700C
Kierownica Cannondale C4, 6061 alloy, Flat, 620mm
Wspornik kierownicy Cannondale C2, 31.8, 6 deg.
Łożyska sterów Tange Si 1-1/8"
Wspornik siodła Cannondale C4, Alloy, 31.6x350mm
Siodło Cannondale Quick Speed Ergo
Pedały Quick Alloy w/ Kraton Inserts
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę dla pierwszego właściciela, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

znajdź sklep

Białystok

Podlaskie Centrum Rowerowe SPRINTul. Sienkiewicza 81/3, 15-003 Białystok
tel. 85-676-13-95, 85-732-85-11 / fax: 85-676-13-95, sprint@sprint-rowery.pl , www.sprint-rowery.pl

Bydgoszcz

Centrum Rowerowe.plul. Fordońska 135, 85-739 Bydgoszcz
52-342-20-98 / 531-737-947, byd2@centrumrowerowe.pl , www.centrumrowerowe.pl

Gdańsk

Centrum Rowerowe BUGA SPORTul. Kartuska 195a, 80-122 Gdańsk
tel. 58-302-48-93 / fax: 58-305-37-44, bugasportrowery@wp.pl

Gliwice

FAN SPORTMłyńska 8, 44-100 Gliwice
32-300-91-11

Kraków

ISPORT (STREFA)ul. Zakopiańska 56, 30-418 Kraków
tel. 12-267-03-94 / fax: 12-267-03-94, isport@isport.pl, www.isport.pl

Sklep Rowerowy MBIKE Adrian ZielińskiŁobzowska 40, 31-140 Kraków
12-633-83-72 / 601-834-297 , krakow@mbike.pl, www.mbike.pl

Łódź

BIKEMIAWydawnicza 1/3, 92-333 Łódź
42-672-44-42, lodz@bikemia.com, www.bikemia.com

Opole

RoveNiemodlińska 37, 45-710 Opole
(+48)774000146, www.rove.pl

Poznań

COLEXUL. DĄBROWSKIEGO 24 , 60-841 Poznań
61-848-31-58, info@colex-rowery.pl , www.colex-rowery.pl

Strzelin

KorbaDzierżoniowska 3, 57-100 Strzelin
71-796-26-96, www.korba.lit.pl

Szczecin

Salon Rowerowyul. Piotra Skargi 20, 71-423 Szczecin
tel. 91-421-34-21 / fax: 91-421-34-20, kadrzynski@kadrzynski.pl

Warszawa

Ar-Mar S.C.ul.Popiełuszki 11, 01-595 Warszawa
22-839-92-26

Ar-Mar S.C.ul.Belwederska 44, 00-594 Warszawa
22-851-64-46

Ar-Mar S.C.ul.Śniegockiej 2, 00-430 Warszawa
22-629-15-67

Ar-Mar S.C.wł. Broniewskiego 7, 01-780 Warszawa
22-839-07-39

Wrocław

BERGSPORTUl. Wyścigowa 48, 53-012 Wrocław
71-353-73-45, bergsport@bergsport.pl, www.bergsport.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru b.d.

b.d.b.db.d.b.d.b.d.

cena
3699 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cannondale
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj