Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cannondale > F-SI Carbon 2rejestrujzaloguj

CANNONDALE F-SI Carbon 2

MTB XC 29"

parametry

Rozmiary S, M, L, X
Materiał ramy carbon Ballistec Hi-Mod
Technologie technologia Speed Save, główka 1.5" Si, mufa BB30
Przedni amortyzator Lefty PBR 2.0 100 29 Hybrid Needle Bearing Technology
Skok przód 100 mm
Korby Cannondale HollowGram Si, F-Si BB30, XX1 32 z.
Łożyska suportu Cannondale Alloy PressFit30
Kaseta SRAM X01, (10-42) 11-rz.
Łańcuch KMC X11
Tylna przerzutka SRAM X01, Type 2 RBC
Manetki SRAM X01
Hamulce Magura MT4, tarcze Storm SL 180/160mm
Piasty Lefty SM / Formula DCL-301
Obręcze Stan's ZTR Arch EX 29, 32 hole, tubeless ready
Opony Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.1"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Cannondale C1 flat, carbon, 700mm
Wspornik kierownicy Cannondale OPI Adjustable Stem/Steerer 2.0, 31.8, -5 deg
Łożyska sterów Cannondale HeadShock Si 1i1/2"
Wspornik siodła Cannondale F-Si SAVE Carbon, 27.2x400mm
Siodło Cannondale XC Race, CroMo
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: dożywotnia na ramę dla pierwszego właściciela, 2 lata na komponenty

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

znajdź sklep

Białystok

Podlaskie Centrum Rowerowe SPRINTul. Sienkiewicza 81/3, 15-003 Białystok
tel. 85-676-13-95, 85-732-85-11 / fax: 85-676-13-95, sprint@sprint-rowery.pl , www.sprint-rowery.pl

Bydgoszcz

Centrum Rowerowe.plul. Fordońska 135, 85-739 Bydgoszcz
52-342-20-98 / 531-737-947, byd2@centrumrowerowe.pl , www.centrumrowerowe.pl

Gdańsk

Centrum Rowerowe BUGA SPORTul. Kartuska 195a, 80-122 Gdańsk
tel. 58-302-48-93 / fax: 58-305-37-44, bugasportrowery@wp.pl

Gliwice

FAN SPORTMłyńska 8, 44-100 Gliwice
32-300-91-11

Kraków

ISPORT (STREFA)ul. Zakopiańska 56, 30-418 Kraków
tel. 12-267-03-94 / fax: 12-267-03-94, isport@isport.pl, www.isport.pl

Sklep Rowerowy MBIKE Adrian ZielińskiŁobzowska 40, 31-140 Kraków
12-633-83-72 / 601-834-297 , krakow@mbike.pl, www.mbike.pl

Łódź

BIKEMIAWydawnicza 1/3, 92-333 Łódź
42-672-44-42, lodz@bikemia.com, www.bikemia.com

Opole

RoveNiemodlińska 37, 45-710 Opole
(+48)774000146, www.rove.pl

Poznań

COLEXUL. DĄBROWSKIEGO 24 , 60-841 Poznań
61-848-31-58, info@colex-rowery.pl , www.colex-rowery.pl

Strzelin

KorbaDzierżoniowska 3, 57-100 Strzelin
71-796-26-96, www.korba.lit.pl

Szczecin

Salon Rowerowyul. Piotra Skargi 20, 71-423 Szczecin
tel. 91-421-34-21 / fax: 91-421-34-20, kadrzynski@kadrzynski.pl

Warszawa

Ar-Mar S.C.ul.Popiełuszki 11, 01-595 Warszawa
22-839-92-26

Ar-Mar S.C.ul.Belwederska 44, 00-594 Warszawa
22-851-64-46

Ar-Mar S.C.ul.Śniegockiej 2, 00-430 Warszawa
22-629-15-67

Ar-Mar S.C.wł. Broniewskiego 7, 01-780 Warszawa
22-839-07-39

Wrocław

BERGSPORTUl. Wyścigowa 48, 53-012 Wrocław
71-353-73-45, bergsport@bergsport.pl, www.bergsport.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

623 mm73,1°69,5°429 mm1123 mm

cena
19 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cannondale
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj