Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Kreidler > Dice SL 1.0 650Brejestrujzaloguj

KREIDLER Dice SL 1.0 650B

MTB XCM 27,5"

parametry

Rozmiary 42, 47, 51 cm
Materiał ramy aluminium superlight
Technologiepotrójnie cieniowane rury, poszerzana główka
Przedni amortyzator Magura TS6
Skok przód 100 mm
Korby Shimano Deore 42-32-24 z.
Łożyska suportu Shimano BB92
Kaseta Shimano Deore (11-34) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka Shimano Deore FD-M610
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M780
Manetki Shimano Deore
Hamulce Shimano Deore BL/BR-M596, tarcze 180/160 mm
Piasty Shimano Deore
Obręcze Mach1 Neo Disc 650B
Opony Schwalbe Racing Ralph 57-584
Rozmiar koła 27.5"
Kierownica Syntace Vector
Wspornik kierownicy Syntace Force 149
Łożyska sterów 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Syntace P6 31,6x400 mm
Siodło Velo VL 1535
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 10 lat na ramę

dystrybucja

Taurus Z.P.H.

ul. Wieczorka 11, 43-190 Mikołów
0048 662 123 668
helpdesk@taurus.info.pl, www.kreidler.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru b.d.

b.d.b.d.b.d.b.d.b.d.

cena
6299 zł

masa
11 800 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj