Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cervelo > S3 Ultegrarejestrujzaloguj

CERVELO S3 Ultegra

Szosa

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon
TechnologieTrue Aero, mufa BBright, AeroZone, poszerzana główka, ultra cienkie rurki podsiodłowe tylnego trójkąta
Widelec Cervelo FK42
Korby Rotor 3DF BBright 52-36 z.
Łożyska suportu BBright Pressfit30
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Przednia przerzutka Shimano Ultegra FD-6800
Tylna przerzutka Shimano Ultegra RD-6800
Manetki Shimano Ultegra ST-6800
Hamulce Shimano Ultegra ST-6800 / Shimano Ultegra BR-6800
Koła Mavic Cosmic Elite S
Opony Mavic Yksion Comp 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergonova Team
Wspornik kierownicy 3T ARX Team
Łożyska sterów FSA IS2 1i1/8-1i1/4"
Wspornik siodła Cervelo Aero (2 pozycyjny: offset 0 i 40 mm)
Siodło Fi'zi:k Antares
Pedały -
Informacje dodatkowe wersje: Ultegra Di2 - 21 899 zł. Gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

564 mm73°73,5°405 mmb.d.

cena
16 499 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cervelo
Czytaj więcej

Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj