Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cervelo > P3 Ultegra rejestrujzaloguj

CERVELO P3 Ultegra

Triathlon

parametry

Rozmiary 45, 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon
Technologie rury True Aero, "obniżona" dolna rura, AeroZone, BBright, Shielding stays, wydłużony, aerodynamiczny profil rury podsiodłowej, * dwupozycyjny wspornik siodła pozwala modyfikować kąt podsiodłowy i długość górnej rury 75° - 570 mm, 78° - 540 mm. Rower w rozmiarze 45 cm dostępny jest na kołach 650C
Widelec Cervelo FK37
Korby FSA Gossamer BBRight 50-34 z.
Łożyska suportu BBright Pressfit30
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Przednia przerzutka Shimano Ultegra FD-6800
Tylna przerzutka Shimano Ultegra RD-6800
Manetki Shimano Dura Ace 9000
Hamulce TRP 970L / FSA Gossamer Pro
Koła 3T Accelero Pro
Opony Vittoria Doamante Pro Light 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Aura Pro
Wspornik kierownicy 3T ARX Pro
Łożyska sterów FSA IS3 1i1/8"
Wspornik siodła Cervelo Aero TT/Tri
Siodło ISM Proloque
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

570 mm*75°*72,5°399 mmb.d.

cena
16 499 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cervelo
Czytaj więcej

Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj