Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cervelo > S5 VWD DA Di2rejestrujzaloguj

CERVELO S5 VWD DA Di2

Szosa

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon
TechnologieTrue Aero, "obniżona" dolna rura, ComfortPly, Smartwall, mufa BBright, AeroZone, Shielding stays, wydłużony, aerodynamiczny profil rury podsiodłowej
Widelec Cervelo FK26 UL
Korby Rotor 3DF BBright 52-36 z.
Łożyska suportu BBright Pressfit30
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 RD-9070
Manetki Shimano Dura Ace Di2 ST-9070
Hamulce Shimano Dura Ace ST-9000 / Shimano Dura Ace BR-9000
Koła Mavic Cosmic Elite S
Opony Mavic Yksion Comp 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica 3T Ergonova Team
Wspornik kierownicy 3T ARX Team
Łożyska sterów FSA IS 1i1/8"
Wspornik siodła Cervelo Aero (2 pozycyjny: offset 0 i 40 mm)
Siodło Fi'zi:k Antares
Pedały -
Informacje dodatkowe wersje: Dura Ace - 27 699 zł; Ultegra Di2 - 24 099 zł; Ultegra - 18 799 zł. Gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

564 mm73°73,5°405 mmb.d.

cena
35 799 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cervelo
Czytaj więcej

Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj