Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cervelo > R5 Dura Ace Di2rejestrujzaloguj

CERVELO R5 Dura Ace Di2

Szosa

parametry

Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Materiał ramy carbon
Technologie profile Squoval 3-ciej generacji, poszerzana główka, mufa BBright, ComfortPly, ultra cienkie górne rurki tylnego trójkąta
Widelec Cervelo FK35
Korby Rotor 3D+ BBright 52-36 z.
Łożyska suportu BBright Pressfit30
Kaseta Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Ultegra CN-6800
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 RD-9070
Manetki Shimano Dura Ace Di2 ST-9070
Hamulce Shimano Dura Ace Di2 ST-9070 / Shimano Dura Ace BR-9000
Koła Fulcrum Racing 3.5
Opony Vittoria Diamante Pro Light 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica FSA K-Force
Wspornik kierownicy FSA OS-99 CSI
Łożyska sterów FSA IS2, 1i1/8"-1i1/4"
Wspornik siodła FSA K-Force
Siodło Fi'zi:k Antares
Pedały -
Informacje dodatkowe wersje: Dura Ace - 26 799 zł; Red - 27 699 zł. Gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

564 mm73°73,5°405 mmb.d.

cena
35 299 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Cervelo R5 Dura Ace Di2Cervelo R5 Dura Ace Di2

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cervelo
Czytaj więcej

Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj