-
- Argon 18
- Bianchi
- Breezer
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- Cube
- Dema
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GoCycle
- GT
- Kellys
- Kona
- Kreidler
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- NS Bikes
- Orbea
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Rose
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- SE Racing
- Shockblaze
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Transport roweru
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
CERVELO R5 Dura Ace Di2

parametry
Rozmiary | 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm |
---|---|
Materiał ramy | carbon |
Technologie | profile Squoval 3-ciej generacji, poszerzana główka, mufa BBright, ComfortPly, ultra cienkie górne rurki tylnego trójkąta |
Widelec | Cervelo FK35 |
Korby | Rotor 3D+ BBright 52-36 z. |
Łożyska suportu | BBright Pressfit30 |
Kaseta | Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz. |
Łańcuch | Shimano Ultegra CN-6800 |
Przednia przerzutka | Shimano Dura Ace Di2 FD-9070 |
Tylna przerzutka | Shimano Dura Ace Di2 RD-9070 |
szukaj_naped_przod | 2 |
szukaj_naped_tyl | 11 |
Manetki | Shimano Dura Ace Di2 ST-9070 |
Hamulce | Shimano Dura Ace Di2 ST-9070 / Shimano Dura Ace BR-9000 |
Koła | Fulcrum Racing 3.5 |
Opony | Vittoria Diamante Pro Light 700x23C |
Rozmiar koła | 700C |
Kierownica | FSA K-Force |
Wspornik kierownicy | FSA OS-99 CSI |
Łożyska sterów | FSA IS2, 1i1/8"-1i1/4" |
Wspornik siodła | FSA K-Force |
Siodło | Fi'zi:k Antares |
Pedały | - |
Informacje dodatkowe | wersje: Dura Ace - 26 799 zł; Red - 27 699 zł. Gwarancja: 2 lata |
dystrybucja
Derby Cycle
Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com
Dodaj do schowkaPorównajDrukuj
Geometria dla rozmiaru 56 cm

cena
35 299 zł
masa
b.d.
materiały dodatkowe
Zobacz co pisaliśmy o rowerach Cervelo
Czytaj więcej
Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower
Czytaj więcej
Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza.
Czytaj więcej
To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej
Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych
Czytaj więcej
Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej
Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel.
Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej