Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cube > Agree GTC Prorejestrujzaloguj

CUBE Agree GTC Pro

Szosa

parametry

Rozmiary 50, 53, 56, 58, 60, 62, 64 cm
Materiał ramy carbon
TechnologieTwin Mold, monocoque, poszerzana główka, mufa Pressfit
Widelec Cube CSL Race Carbon
Korby Shimano 105 FC-5750 50-34 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit SM-BB71-41
Kaseta Shimano (12-30) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano 105 FD-5700
Tylna przerzutka Shimano 105 RD-5700 SS
Manetki Shimano 105 ST-5700
Hamulce Shimano 105 ST-5700 / Shimano 105 BR-5700
Koła Fulcrum Racing 77
Opony Schwalbe One 700x23C
Rozmiar koła 700C
Kierownica Cube Wing Race Bar Compact, 31,8 mm
Wspornik kierownicy Cube Performance Pro
Łożyska sterów FSA Orbit I-t 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Cube Performance Post, 27.2 mm
Siodło Selle Italia X1 Road
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 3 lat na ramę, 2 lata na pozostałe komponenty

dystrybucja

SKI TEAM Sp. z o.o.

ul. 17 Stycznia 36/38, 02-146 Warszawa
tel. 22 846 57 87 / fax 22 846 79 64
cube@skiteam.pl, www.skiteam.pl

znajdź sklep

Katowice

Ski Teamul. Alpejska 3, 40-500 Katowice
32-733-24-47, katowice.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Piaseczno

Ski Teamul. Puławska 42E, 05-500 Piaseczno
602-632-379 , piaseczno.biuro@skiteam.pl, www.skiteam.pl

Poznań

SKI TEAM PRO SHOPUL. BUŁGARSKA 117A , 60-378 Poznań
61-867-44-37, poznan@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Warszawa

SKI TEAMUL. 17 STYCZNIA 36/38 , 02-146 Warszawa
22-846-86-99, skitem@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM (PARK HANDLOWY TARGÓWEK)UL. MALBORSKA 51-53 , 03-286 Warszawa
22-331-08-07, targowek@skiteam.pl , www.skiteam.pl

SKI TEAM BISUL. KAROLKOWA 17/19 , 01-207 Warszawa
22-632-97-96, karolkowa@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Wrocław

Ski Teamul. Graniczna 2, 54-516 Wrocław
71-794-83-28, wroclaw@skiteam.pl, www.skiteam.pl

SKI TEAM (CH ARKADY)UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 2-4 , 53-333 Wrocław
71-722-35-15, arkady@skiteam.pl , www.skiteam.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

545 mm73,5°72°406 mm987 mm

cena
6599 zł

masa
8300 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach CUBE
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj