Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Shockblaze > Croxer Plus Deore Man/Ladyrejestrujzaloguj

SHOCKBLAZE Croxer Plus Deore Man/Lady

Trekking

parametry

Rozmiary męskie: 48, 52, 56, 60 cm; damskie 45, 48, 51 cm
Materiał ramy aluminium
Technologiehydroformowane rury
Przedni amortyzator Suntour NEX-MLO, blokada skoku
Skok przód b.d.
Korby Shimano FC-M431 44-32-22 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano CS-HG20 (11-34) 9-rz.
Łańcuch KMC Z99
Przednia przerzutka Shimano Acera FD-M390
Tylna przerzutka Shimano Acera RD-M390
Manetki Shimano Acera SL-M390
Hamulce Shimano BL/BR-M445, tarcze 160 mm
Piasty b.d.
Obręcze aluminiowe
Opony Schwalbe Marathon Cross RaceGuard
Rozmiar koła 700C
Kierownica Shockblaze Slyder S Pro Series Low Riser, 640 mm
Wspornik kierownicy Shockblaze Slyder S Pro Series
Łożyska sterów Neco 142 1i1/8"
Wspornik siodła Shockblaze Slyder S Pro Series
Siodło Shockblaze Comfort
Pedały Xerama SP-910
Wyposażenie dodatkowe błotniki, bagażnik, oświetlenie, osłona łańcucha, nóżka
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Polbike- Juliusz Kabath

Garibaldiego 4/243
tel: 22-110-07-74
info@raleigh.pl, www.raleigh.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 52 cm

600 mm73°70,5°450 mmb.d.

cena
2999 zł

masa
13 900 g

materiały dodatkowe

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj