Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Fuji > Altamira 2.5rejestrujzaloguj

FUJI Altamira 2.5

Szosa

parametry

Rozmiary S(44 cm), S/M(47 cm), M(50 cm), M/L(53 cm), L(55 cm), L/XL(58 cm)
Materiał ramy carbon C5 HM
Technologieposzerzana główka, mufa PIIS BB86, carbonowe haki
Widelec Fuji FC-770, carbonowe ramiona
Korby Oval 520 50-34 z.
Łożyska suportu Pressfit BB86
Kaseta Shimano Tiagra (12-28) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka Shimano 105
Tylna przerzutka Shimano 105
Manetki Shimano 105
Hamulce Shimano 105
Koła Oval 327
Opony Vittoria Zaffiro Pro Slick 700x23
Rozmiar koła 700C
Kierownica Oval 310 31,8 mm
Wspornik kierownicy Oval 313
Łożyska sterów FSA Orbit C-40 1i1/8"-1i1/2"
Wspornik siodła Oval 905 carbon, 31.6x350 mm
Siodło Oval R500, drążone pręty cr-mo
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata na części

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/L(53 cm)

560 mm73,5°73,5°405 mm986 mm

cena
7599 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Fuji
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć
Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich są trzy obowiązujące wysokości (średnice) obręczy 29” (622 mm), 27,5” (584 mm ) i 26” (559 mm). Te ostatnie jeszcze kilka lat temu były powszechnie występującym rozmiarem, w tym momencie kolekcje większości marek oparte są na wielkościach 29” i 27,5 (650b). Dwudziestkiszóstki pozostały wyłącznie w rowerach enduro, DH, FR i tanich rowerach MTB i użytkowych Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Sinus alfa - wyjaśniamy zawiłości geometrii roweru
Dobrego roweru nie czynią przerzutki ani nawet koła. Dobry rower to rama. Ale myli się ten, kto twierdzi, że wystarczy kupić dobre rurki i ładnie je pospawać. Geometria roweru to sposób ułożenia w przestrzeni siodła, osi suportu i kierownicy, czyli pozycja rowerzysty względem osi kół i główki ramy, a konkretnie łożysk sterowych. Rama łączy wyżej wymienione punkty. Podtrzymuje siodełko, oś suportu, koła itd. Umiejętnie dobierając odległości i kąty zawarte pomiędzy nimi można sprawić, że rower będzie tak, a nie inaczej zachowywał się na trasie, będzie tak, a nie inaczej skręcał, skakał, podjeżdżał, a nawet amortyzował! Nie można zmienić np. tylko rozstawu osi, żeby osiągnąć zamierzony cel. Zmiana jednego parametru wpływa na następne. Z bardzo prostego powodu. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj