Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Hamulce tarczowe > Hope > Tech 3 E4rejestrujzaloguj

HOPE Tech 3 E4

parametry

Płyn DOT
Ilość ruchomych docisków 4
średnice i mocowanie tarcz 160, 183, 203 mm; na 3, 4 lub 6 śrub
Technologie bardzo lekka aluminiowa klamka Tech 3 z pełną regulacją, wycinana CNC w Barnoldswick w Wielkiej Brytanii. Można stosować ją obustronnie dzięki funkcji flip-flop. Wycinana CNC z aluminium 2014 T6 stosowanego do budowy samolotów. Duże i wygodne pokrętła regulacyjne gwarantują bezproblemowy i szybki dostęp do ustawień. Wyeliminowano również luzy na klamce dzięki czemu działanie jest jeszcze bardziej stabilne. Zwiększona ergonomia oraz perforowana klamka poprawia kontrolę, a dwustronny zbiornik ułatwia serwisowanie. Zacisk 9.74 z wszystkimi opcjami montażu, materiał: aluminium 2014 T6 stosowane do budowy samolotów, szeroki kąt podłączenia przewodu, wygodna regulacja pozycji klocków u góry zacisku, tarcze pływające lub zwykłe, przewody zwykłe lub w oplocie stalowym (719 zł), kompatybilne z Shimano I-Spec, technologia BPC (Bite Point Control)
Informacje dodatkowe cena za przód/tył bez adaptera i tarczy; wersje kolorystyczne: czarna, niebieska, złota, szara, czerwona, srebrna, zielona; adaptery (różne modele): 75 zł, tarcza 160 mm: 139 zł, tarcza 160 mm pływająca (czarna, niebieska, złota, szara, czerwona, srebrna): 189 zł, tarcza 183 mm: 139 zł, tarcza 183 mm pływająca (czarna, niebieska, złota, szara, czerwona, srebrna): 189 zł, tarcza 203 mm: 159 zł, tarcza 203 mm pływająca (czarna, niebieska, złota, szara, czerwona, srebrna): 219 zł, tarcza 203 mm wentylowana (czarna, niebieska, złota, szara, czerwona, srebrna): 419 zł

dystrybucja

7 Anna sp. z o.o. sp. k.

ul. Raciborskiego 123, 80-215 Gdańsk
tel.: 58 520-18-04, fax: 58 340-47-17
info@7anna.com.pl, www.7anna.com.pl

znajdź sklep

Szczecinek

Sklep Rowerowy "Części-Naprawa" Bogdan BiernikowiczUl. Kościuszki 9/1, 78-400 Szczecinek

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
719, 679 (przód); 719, 679 (tył) zł

masa
od 400 g

materiały dodatkowe

Hamulce tarczowe - to trzeba wiedzieć:
Hydrauliczne czy mechaniczne? Hamulce tarczowe dzielą się na hydrauliczne (w których specjalny płyn pośredniczy w przekazaniu siły z dźwigni do zacisku) i mechaniczne (do przekazania siły wykorzystano linkę hamulcową). Istnieją także konstrukcje łączące oba te systemy: do przekazania siły wykorzystano linkę, ale same klocki dociskane są płynem hydraulicznym. Dzięki prostszej konstrukcji hamulce mechaniczne są tańsze, jednak mają mniejszą siłę i jest ona trudniejsza do dozowania (słaba modulacja). Są też bardziej wrażliwe na zabrudzenia. Hamulce hydrauliczne pozbawione są tych wad i lepiej sprawdzają się w trudnych warunkach pogodowych, są jednak droższe. Obecnie wszystkie dostępne hydrauliczne hamulce tarczowe działają w systemie otwartym. Oznacza to, że są wyposażone w zbiornik wyrównawczy, w którym gromadzi się rozgrzany płyn hamulcowy zwiększający swoją objętość podczas długotrwałego hamowania.
Elementy systemu. Hamulce tarczowe składają się z wielu współpracujących elementów. Przy planowaniu zakupów weź je wszystkie pod uwagę! Są to: Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj