-
- Argon 18
- Bianchi
- Breezer
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- Cube
- Dema
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GoCycle
- GT
- Kellys
- Kona
- Kreidler
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- NS Bikes
- Orbea
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Rose
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- SE Racing
- Shockblaze
- Specialized
- Tour de France
- Trek
- Wheeler
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Transport roweru
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
BOS Kirk

parametry
Medium ściskane | powietrze |
---|---|
Tłumienie | hydrauliczne |
Regulacje | tłumienie szybkiej i wolnej kompresji, dwupozycyjna kompresja Soft-High, tłumienie powrotu |
Technologie | regulacja przepływu i chłodzenia oleju zapożyczona z tłumika zastosowanego w downhilowym VOIDzie. |
Skok | b.d. |
Długość | 200; 216; 222 mm |
Informacje dodatkowe | w zestawie tuleje montażowe |
dystrybucja
GodLikeBike
Polna 34-36/6 62-800 Kalisz
0048 695 942 198
jurek@godlikebike.com, new.godlikebike.pl
materiały dodatkowe
To trzeba wiedzieć
Decydując się na zakup tylnego amortyzatora (tzw. dampera) trzeba pamiętać, że nie wystarczy, aby odpowiednie wymiary się zgadzały. Producenci ram full suspension projektują je w oparciu o konkretną charakterystykę dampera lub na odwrót. Damper jest odpowiednio projektowany do konkretnej kinematyki zawieszenia. Koniecznie trzeba o tym pamiętać, żeby nie zdarzyło się tak, że nowiutki powietrzny amortyzator ma SAG (ugięcie wstępne) wynoszący 80% skoku, mimo napompowania go do granic możliwości. Dlatego przed zakupem należy sprawdzić, jakie amortyzatory można zakładać do ramy lub, do jakich ram przeznaczony jest damper. Czytaj więcej
Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić.
Czytaj więcej