-
- Arkus
- Author
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- CTM
- Cube
- Dahon
- Dema
- Diamondback
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- Northtec
- NS Bikes
- Octane One
- Orbea
- Oscar
- Pashley
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Specialized
- Tern
- Tour de France
- Trek
- Unibike
- Wethepeople
- Wheeler
- Zumbi
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
CANE CREEK 40 ZS56 Bottom
parametry
Rozmiar | 1.5" |
---|---|
Łożyska | "maszynowe" |
Technologie | dolna część do sterów, typ ZS - ZeroStack (półzintegrowane), materiał: aluminium 6061, łożyska Black Oxide uszczelnione, napisy wypalane metodą laserową |
Typ sterów | zintegrowane |
dystrybucja
Cult-Bikes
Ul. Małołęcka 13G, 05-126 Nieporęt
tel./fax: 22 898-28-39
kontakt@cult-bikes.com, www.cult-bikes.com
materiały dodatkowe
Stery - to trzeba wiedzieć:A-Head czy gwintowane? W rowerach stosowane są dwa systemy, dzięki którym możliwe jest skręcanie przedniego koła: A-Head i nakręcane na gwint. Jeśli rura sterowa widelca na całej długości jest gładka wymaga sterów A-Head i takiegoż mostka. Widelec z rurą gwintowaną przeznaczony jest do sterów skręcanych i mostka mocowanego na tzw. „duszę” (element rozporowy wsadzany do rury sterowej). Średnice główki ramy. Rama do sterów jednocalowych ma główkę o średnicy wewnętrznej wynoszącej 30.2 mm (+/- 0.2 mm); do sterów 1 i 1/8” - 34.0 mm (+/- 0.2 mm). W rowerach do „ciężkich” dyscyplin coraz popularniejszy staje się standard 1.5” o powiększonej średnicy łożysk, gdzie główka ramy ma średnicę 49.6 mm a rura sterowa 38.1 mm. Najnowszym pomysłem jest łączenie w jednym rowerze łożysk o dwóch rozmiarach: 1 i 1/8” u góry i 1,5” u dołu. Zintegrowane i półzintegrowane. Czytaj więcej
Regulacja sterów A-head
Od właściwej regulacji łożysk sterowych roweru zależy prowadzenie, bezpieczeństwo i sterowność roweru. Łożyska sterowe kierownicy muszą być ustawione na tyle lekko, żeby umożliwić łatwe obracanie kierownicą, a jednocześnie na tyle mocno, żeby nie było luzów, klekotu i brzęczenia. Pochylony rower powinien
Czytaj więcej
Stery "ukryte" w ramie - co warto wiedzieć
Do roku 2001 w świecie sterów wszystko było jasne. Znakomita większość rozwiązań charakteryzowała się umieszczeniem łożysk na zewnątrz ramy, a średnica obudów tychże łożysk była większa od średnicy jej główki.
Czytaj więcej