Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Stery > Cane Creek > 40 ZS56 Conversion Bottom rejestrujzaloguj

CANE CREEK 40 ZS56 Conversion Bottom

parametry

Rozmiar 1.5"
Łożyska "maszynowe"
Technologie dolna część do sterów, typ ZS - ZeroStack (półzintegrowane), materiał: aluminium 6061, łożyska Black Oxide uszczelnione, napisy wypalane metodą laserową
Typ sterów zintegrowane

dystrybucja

Cult-Bikes

Ul. Małołęcka 13G, 05-126 Nieporęt
tel./fax: 22 898-28-39
kontakt@cult-bikes.com, www.cult-bikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
145 zł

masa
88 g

materiały dodatkowe

Stery - to trzeba wiedzieć:
A-Head czy gwintowane? W rowerach stosowane są dwa systemy, dzięki którym możliwe jest skręcanie przedniego koła: A-Head i nakręcane na gwint. Jeśli rura sterowa widelca na całej długości jest gładka wymaga sterów A-Head i takiegoż mostka. Widelec z rurą gwintowaną przeznaczony jest do sterów skręcanych i mostka mocowanego na tzw. „duszę” (element rozporowy wsadzany do rury sterowej).
Średnice główki ramy. Rama do sterów jednocalowych ma główkę o średnicy wewnętrznej wynoszącej 30.2 mm (+/- 0.2 mm); do sterów 1 i 1/8” - 34.0 mm (+/- 0.2 mm). W rowerach do „ciężkich” dyscyplin coraz popularniejszy staje się standard 1.5” o powiększonej średnicy łożysk, gdzie główka ramy ma średnicę 49.6 mm a rura sterowa 38.1 mm. Najnowszym pomysłem jest łączenie w jednym rowerze łożysk o dwóch rozmiarach: 1 i 1/8” u góry i 1,5” u dołu. Zintegrowane i półzintegrowane. Czytaj więcej

Regulacja sterów A-head
Od właściwej regulacji łożysk sterowych roweru zależy prowadzenie, bezpieczeństwo i sterowność roweru. Łożyska sterowe kierownicy muszą być ustawione na tyle lekko, żeby umożliwić łatwe obracanie kierownicą, a jednocześnie na tyle mocno, żeby nie było luzów, klekotu i brzęczenia. Pochylony rower powinien Czytaj więcej

Stery "ukryte" w ramie - co warto wiedzieć
Do roku 2001 w świecie sterów wszystko było jasne. Znakomita większość rozwiązań charakteryzowała się umieszczeniem łożysk na zewnątrz ramy, a średnica obudów tychże łożysk była większa od średnicy jej główki. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj