Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Stery > Cane Creek > 110 Classicrejestrujzaloguj

CANE CREEK 110 Classic

parametry

Rozmiar 1i1/8"
Łożyska "maszynowe"
Technologie materiał: aluminium 7075 specjalnie wytapiane na potrzeby sterów, łożyska Split-Lip Stainless Steel, innowacyjne dwukołnierzowe uszczelki łożysk: jeden kołnierz chroni łożysko przed wtargnięciem brudu, drugi zabezpiecza smar przed wydostaniem się na zewnątrz, całość ręcznie polerowana, napisy wypalane metodą laserową
Typ sterów klasyczne
Informacje dodatkowe sto dziesięć (110) lat gwarancji, wersje: czarna, srebrna, czerwona, niebieska, złota

dystrybucja

Cult-Bikes

Ul. Małołęcka 13G, 05-126 Nieporęt
tel./fax: 22 898-28-39
kontakt@cult-bikes.com, www.cult-bikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
585 zł

masa
97,5 g

materiały dodatkowe

Cane Creek 110 ClassicCane Creek 110 Classic

Stery - to trzeba wiedzieć:
A-Head czy gwintowane? W rowerach stosowane są dwa systemy, dzięki którym możliwe jest skręcanie przedniego koła: A-Head i nakręcane na gwint. Jeśli rura sterowa widelca na całej długości jest gładka wymaga sterów A-Head i takiegoż mostka. Widelec z rurą gwintowaną przeznaczony jest do sterów skręcanych i mostka mocowanego na tzw. „duszę” (element rozporowy wsadzany do rury sterowej).
Średnice główki ramy. Rama do sterów jednocalowych ma główkę o średnicy wewnętrznej wynoszącej 30.2 mm (+/- 0.2 mm); do sterów 1 i 1/8” - 34.0 mm (+/- 0.2 mm). W rowerach do „ciężkich” dyscyplin coraz popularniejszy staje się standard 1.5” o powiększonej średnicy łożysk, gdzie główka ramy ma średnicę 49.6 mm a rura sterowa 38.1 mm. Najnowszym pomysłem jest łączenie w jednym rowerze łożysk o dwóch rozmiarach: 1 i 1/8” u góry i 1,5” u dołu. Zintegrowane i półzintegrowane. Czytaj więcej

Regulacja sterów A-head
Od właściwej regulacji łożysk sterowych roweru zależy prowadzenie, bezpieczeństwo i sterowność roweru. Łożyska sterowe kierownicy muszą być ustawione na tyle lekko, żeby umożliwić łatwe obracanie kierownicą, a jednocześnie na tyle mocno, żeby nie było luzów, klekotu i brzęczenia. Pochylony rower powinien Czytaj więcej

Stery "ukryte" w ramie - co warto wiedzieć
Do roku 2001 w świecie sterów wszystko było jasne. Znakomita większość rozwiązań charakteryzowała się umieszczeniem łożysk na zewnątrz ramy, a średnica obudów tychże łożysk była większa od średnicy jej główki. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj