Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cervelo > S5 VWD Dura Ace Di2rejestrujzaloguj

CERVELO S5 VWD Dura Ace Di2

Szosa

parametry

Materiał ramy carbon
TechnologieSmartwall, mufa Pressfit BBright, Shielding stays, wydłużony, aerodynamiczny profil rury podsiodłowej
Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Widelec Cervelo Aero UltraLight FK26 UL
Korby Rotor 3D+ BBright 52-36 z.
Łożyska suportu Rotor Pressfit30
Kaseta Shimano Dura Ace CS-9000 (11-25) 11-rz.
Łańcuch Shimano Dura Ace CN-9000
Przednia przerzutka Shimano Dura Ace Di2 FD-9070
Tylna przerzutka Shimano Dura Ace Di2 RD-9070
Manetki Shimano Dura Ace Di2 ST-9070
Dźwignie hamulcowe Shimano Dura Ace ST-9070
Hamulce Shimano Dura Ace BR-9000
Koła Fulcrum Racing 3.5
Opony Vittoria Diamante Pro Light 700x23C
Rozmiar koła 700
Kierownica 3T Ergonova Team
Wspornik kierownicy 3T ARX Team
Łożyska sterów FSA IS-3 1i1/8"
Wspornik siodła Cervelo Aero (2 pozycyjny: offset 0 i 40 mm)
Siodło Fi'zi:k Antares Mg
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

564 mm73°73,5°405 mmb.d.

cena
37 000 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Cervelo S5 VWD Dura Ace Di2Cervelo S5 VWD Dura Ace Di2

Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj