Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Cervelo > R3 Ultegrarejestrujzaloguj

CERVELO R3 Ultegra

Szosa

parametry

Materiał ramy carbon
Technologie profile Squoval 2-giej generacji, poszerzana główka, Smartwall, mufa BBright, ultra cienkie górne rurki tylnego trójkąta
Rozmiary 48, 51, 54, 56, 58, 61 cm
Widelec Cervelo Ultralight FK30
Korby Rotor BBright 52-36 z.
Łożyska suportu Rotor Pressfit30
Kaseta Shimano 105 CS-5700 (11-25) 10-rz.
Łańcuch Shimano 105 CN-5700
Przednia przerzutka Shimano Ultegra FD-5700
Tylna przerzutka Shimano Ultegra RD-5700
Manetki Shimano Ultegra ST-5700
Dźwignie hamulcowe Shimano Ultegra ST-5700
Hamulce Shimano Ultegra BR-5700
Koła Fulcrum Racing 5.5
Opony Vittoria Diamante Pro Light 700x23C
Rozmiar koła 700
Kierownica 3T Ergonova Pro
Wspornik kierownicy 3T ARX Pro
Łożyska sterów FSA IS-3, 1i1/8"-1i3/8"
Wspornik siodła FSA SLK
Siodło Fi'zi:k Antares Mg
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 56 cm

564 mm73°73,5°405 mmb.d.

cena
15 000 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Cervelo R3 Ultegra

Cervelo S5 2012
Zimna wojna trwa. Nieustanny wyścig zbrojeń, prowadzi konstruktorów szosówek do maksymalizacji swoich wysiłków. Ich celem jest stworzenie najlżejszej, najsztywniejszej i najbardziej aerodynamicznej maszyny, która ma zawstydzić konkurencję. Cervélo S5, zdaniem konstruktorów, ma aż o 1,5 minuty szybciej kończyć każdy wyścig, niż jakikolwiek wcześniej wyprodukowany przez nich rower Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym
Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza. Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj