Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > DH-Teamrejestrujzaloguj

LAPIERRE DH-Team

DH 26"

parametry

Materiał ramy aluminium Supreme 6 / carbon
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji PendBox, carbonowy wahacz, mufa Pressfit, tylna oś 12x150 mm, główka 1i1/8"-1.5"
Rozmiary S, M, L
Przedni amortyzator Fox 40 RC2 FiT Factory Kashima, oś 20 mm
Tylny amortyzator Fox DHX RC4 Factory Kashima
Skok przód 200 mm
Skok tył 220 mm
Korby SRAM X.0 DH 36 z.
Łożyska suportu Pressfit
Kaseta SRAM PG-1070 (12-26) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Napinacz e13 LG1+
Tylna przerzutka SRAM X.0 DH, krótki wózek
Manetki SRAM X.0 Trigger
Dźwignie hamulcowe Formula R0 Oval
Hamulce Formula R0 Oval, hydrauliczne
Koła Easton Havoc
Opony Schwalbe Muddy Mary Tubeless 26x2,35"
Rozmiar koła 26"
Kierownica Easton Havoc 35 Carbon LO, 31.8x800 mm
Wspornik kierownicy Easton Havoc, 55 mm
Łożyska sterów JD PT-1808S, 1i1/8"
Wspornik siodła Easton HavocSP Zero, 31.6x300 mm
Siodło SDG Circuit Lapierre DH Custom
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

583 mm73°63°435 mmb.d.

cena
25 999 zł

masa
16 400 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj