Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Lapierre > Pro Race 500rejestrujzaloguj

LAPIERRE Pro Race 500

MTB XCM

parametry

Materiał ramy carbon UD
Technologiemonocoque, poszerzana główka, mufa Pressfit
Rozmiary S, M, L, XL
Przedni amortyzator Rock Shox Reba RL Solo Air, stożkowa rura sterowa, zdalna blokada skoku Pushlock
Skok przód 100 mm
Korby Shimano SLX FC-M675 40-28 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit SM-BB71-41A
Kaseta Shimano CS-HG62-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano SLX FD-M676
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M781 Shadow
Manetki Shimano SLX SL-M670
Dźwignie hamulcowe Avid Elixir 3
Hamulce Avid Elixir 3, hydrauliczne, tarcze 160 mm
Koła Mavic Crossride Disc
Opony Schwalbe Rocket Ron / Racing Ralph 26x2.1"
Rozmiar koła 26"
Kierownica Easton EA30 LO 31,8x635 mm
Wspornik kierownicy Easton EA50, 100 mm
Łożyska sterów PT-F11B, 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła Easton EA50 31,6x350 mm
Siodło Selle Italia X1
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 5 lat na ramę i 2 lata na komponenty

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

610 mm73°71°425 mmb.d.

cena
8799 zł

masa
10 500 g

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Lapierre
Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj