Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Focus > Thunder 2.0rejestrujzaloguj

FOCUS Thunder 2.0

Enduro

parametry

Materiał ramy aluminium
Technologiejednozawiasowy system amortyzacji Knuckle box, hydroformowane rury, poszerzana główka, ułatwiony dostęp do łożysk zawieszenia, tylna oś 12x142 mm
Rozmiary S/43, M/48, L/53 cm
Przedni amortyzator Fox 32 Float CTD FiT RL Performance, oś 15 mm
Tylny amortyzator Fox Float CTD Performance
Skok przód 140 mm
Skok tył 130 mm
Korby Shimano XT 42-32-24 z.
Łożyska suportu BSA
Kaseta b.d. (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka b.d.
Tylna przerzutka Shimano XT Shadow+
Manetki Shimano XT
Dźwignie hamulcowe Shimano XT
Hamulce Shimano XT, hydrauliczne
Piasty Shimano XT 15 mm / 12x142 mm
Obręcze Concept SL
Opony Continental Mountain King 2 RS 26x2.4"
Rozmiar koła 26"
Kierownica Concept EX, 680 mm
Wspornik kierownicy Concept EX
Łożyska sterów 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła Crank Brothers Kronolog, zdalnie regulowana wysokość
Siodło Fi'zi:k Tundra 2
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata na ramę i komponenty

dystrybucja

Derby Cycle

Siemensstrasse 1-3, 49661 Cloppenburg, Germany
www.derby-cycle.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M/48 cm

610 mm73°69°442 mm1139 mm

cena
11 999 zł

masa
13 400 g

materiały dodatkowe

Focus Thunder 2.0

Focus Raven 1.0 29" '2012
Raven jest najładniejszym hardtailem 29” na planecie Ziemia. Trudno oderwać od niej wzrok. Zachwycająca jest nie tylko dynamiczna linia o nieprzesadnych gięciach Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj