-
- Arkus
- Author
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- CTM
- Cube
- Dahon
- Dema
- Diamondback
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- Northtec
- NS Bikes
- Octane One
- Orbea
- Oscar
- Pashley
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Specialized
- Tern
- Tour de France
- Trek
- Unibike
- Wethepeople
- Wheeler
- Zumbi
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
GT Compe
parametry
Materiał ramy | stal Cr-Mo (dolna i górna rura) / stal Hi-ten |
---|---|
Rozmiary | uni |
Widelec | GT Dirt/Street, stal Hi-Ten |
Korby | GT Tubular Cr-Mo 3-elem. aluminiowa 25 z. |
Łożyska suportu | MID Sealed Bearing |
Kaseta | (9) 1-rz. |
Łańcuch | KMC Z410 |
Przednia przerzutka | - |
Tylna przerzutka | - |
szukaj_naped_przod | 1 |
szukaj_naped_tyl | jednobiegowy |
Manetki | - |
Dźwignie hamulcowe | Tektro XL320 |
Hamulce | Tektro FX340R |
Szczęki | tak |
Piasty | GT aluminiowa / GT 14 mm |
Obręcze | Alex G303 |
Opony | GT Pool Street Design 20x2.3"/ 20x2.1" |
Rozmiar koła | 20" |
Kierownica | GT full Hi-Ten 670 mm |
Wspornik kierownicy | GT Top Load, 50 mm |
Łożyska sterów | zintegrowane, 1i1/8" |
Wspornik siodła | zintegrowany z siodłem |
Siodło | GT Street Design |
Pedały | GT Low Profile, plastikowe |
Wyposażenie dodatkowe | 1 para pegów |
Informacje dodatkowe | gwarancja: 2 lata |
dystrybucja
Aspire Sports, s.r.o.
Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu
Dodaj do schowkaPorównajDrukuj
Geometria dla rozmiaru uni
527 mmb.d.b.d.b.d.b.d.cena
1399 zł
masa
11 950 g
materiały dodatkowe
15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów Czytaj więcej
To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej
Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej
Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej