Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > GT > Force 1.0rejestrujzaloguj

GT Force 1.0

Enduro

parametry

Materiał ramy aluminium Metal AM
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji Independent Drivetrain, monocoque, hydroformowane rury, poszerzana główka
Rozmiary XS, S, M, L, XL
Przedni amortyzator Fox 32 Float CTD, oś 15 mm, stożkowa rura sterowa, blokada skoku
Tylny amortyzator Fox Float CTD BV, zdalna blokada
Skok przód 150 mm
Skok tył 150 mm
Korby Race Face Turbine 36-24 z.
Łożyska suportu Race Face X-Type
Kaseta Shimano CS-HG81-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka Shimano SLX, FD-M675
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M786 Shadow+, GS
Manetki Shimano XT SL-M780
Dźwignie hamulcowe Formula RX TFRA
Hamulce Formula RX, hydrauliczne, tarcze 180 mm
Koła Easton XC
Opony Maxxis Ardent 26x2.25", zwijane
Rozmiar koła 26"
Kierownica Crankbrothers Cobalt 2 Riser, 31.8x720 mm
Wspornik kierownicy Easton EA50
Łożyska sterów FSA Gravity DL, zintegrowane, 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb, zdalna regulacja skoku
Siodło WTB Silverado Race SL
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

599,99 mm72,9°69°430,8 mm1121,87 mm

cena
12 499 zł

masa
13 700 g

materiały dodatkowe

GT Force 1.0

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj