Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > GT > Zaskar Carbon 100 29" Eliterejestrujzaloguj

GT Zaskar Carbon 100 29" Elite

MTB XCM

parametry

Materiał ramy carbon Speed Blend
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji Independent Drivetrain, F.O.C. Ultra, poszerzana główka
Rozmiary XS, S, M, L, XL
Przedni amortyzator Rock Shox Recon Gold RL Solo Air, oś 15 mm, stożkowa rura sterowa, blokada skoku
Tylny amortyzator Fox Float CTD SV
Skok przód 100 mm
Skok tył 100 mm
Korby Shimano Deore FC-M590-10 42-32-24 z.
Łożyska suportu Shimano Deore
Kaseta Shimano CS-HG62-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch KMC X10
Przednia przerzutka Shimano Deore, FD-M590-10
Tylna przerzutka Shimano SLX RD-M675 Shadow+, SGS
Manetki Shimano Deore SL-M591
Dźwignie hamulcowe Avid Elixir 3
Hamulce Avid Elixir 3, hydrauliczne, tarcze 180/160 mm
Piasty All Terra Lightweight Disc 15 mm
Obręcze Alex XD-Lite
Opony Maxxis Aspen 29x2.1", zwijane
Rozmiar koła 29"
Kierownica Crankbrothers Cobalt 1 Riser, 31,8x700 mm
Wspornik kierownicy Easton EA50
Łożyska sterów FSA No.42 ACB, zintegrowane, 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła Crankbrothers Cobalt 1
Siodło Fi'zi:k Tundra2, pręty Mg
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Aspire Sports, s.r.o.

Karásek 11, 621 00 Brno
0 800 420 12 17
aspire@aspire.eu, www.aspire.eu

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

603 mm73,5°69,5°453 mm1136,5 mm

cena
12 499 zł

masa
12 630 g

materiały dodatkowe

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj