Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Ghost > AMR Lector 2978rejestrujzaloguj

GHOST AMR Lector 2978

EnduroMTB XCM

parametry

Materiał ramy carbon HM /aluminium
Technologieczterozawiasowy system amortyzacji, MIMS, poszerzana główka, SCL, mufa suportu PressFit
Rozmiary 40, 44, 48, 52, 56 cm
Przedni amortyzator Fox Forx 32F 29 Air CTD z manetką, stożkowa rura sterowa, oś 15 mm
Tylny amortyzator Fox Float CTD Boost Valve
Skok przód 110 mm
Skok tył 100 mm
Korby Shimano XT 42-32-24 z.
Łożyska suportu Shimano Pressfit BB
Kaseta Shimano XT (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano XT
Tylna przerzutka Shimano XT
Manetki Shimano XT SL
Dźwignie hamulcowe Shimano XT
Hamulce Shimano XT, hydrauliczne, tarcze 180 mm
Piasty Shimano XT 15 mm
Obręcze Alex FD19
Opony Schwalbe Rocket Ron 29x2.25"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Ghost Flat light, 31.8x700 mm
Wspornik kierownicy Ghost light AS-029
Łożyska sterów FSA 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła CG Carbon SL, 31,6 mm
Siodło Selle Royal Seta
Pedały -
Informacje dodatkowe Gwarancja: 2 lata na rower. Dodatkowo po dokonaniu przeglądu gwarancyjnego oraz zarejestrowaniu zakupu roweru na stronie www gwarancja na ramę zostaje przedłużona o dodatkowe 3 lata (w sumie 5 lat)

dystrybucja

Secesja Sp.J.

ul. Wielicka 8, 30-552 Kraków
12-656-57-59, 12-656-20-91 / fax 12-656-20-91
secesja@secesja.pl, www.secesja.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru 48 cm

610 mm74°69,5°440 mm1133 mm

cena
13 599 zł

masa
11 600 g

materiały dodatkowe

Ghost AMR Lector 2978

Ghost 2013
Zobacz zapowiedź kolekcji 2013 Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj