Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Santa Cruz > Bronson 650Brejestrujzaloguj

SANTA CRUZ Bronson 650B

Enduro

parametry

Materiał ramy aluminium
Technologiesystem zawieszenia z tymczasowym punktem obrotu VPP II, główka 1i1/8"-1.5", tylna oś 12x142 mm
Rozmiary S, M, L, XL
Przedni amortyzator Fox 34 Float Kashima Factory, oś 15 mm
Tylny amortyzator Fox Float CTD Trail Adjust Kashima Factory
Skok przód 160 mm
Skok tył 150 mm
Korby Shimano XT
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano XT 10-rz.
Łańcuch b.d.
Napinacz E13 TRS+ Dual Guide
Przednia przerzutka Shimano XT
Tylna przerzutka Shimano XT Shadow+
Manetki Shimano XT
Dźwignie hamulcowe Shimano XT
Hamulce Shimano XT, hydrauliczne
Piasty DT Swiss 350 15 mm / 12 mm
Obręcze WTB Frequence i23 650B
Opony Maxxis High Roller 2,4" Tubeless
Rozmiar koła 650B
Kierownica Easton Haven 711 mm
Wspornik kierownicy SRAM Aka 60, 70 lub 80 mm (do wyboru)
Łożyska sterów Cane Creek 1i1/8-1,5"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb, regulowany skok, 125 mm
Siodło WTB Volt Team
Pedały -
Informacje dodatkowe dostępne 2 wersje kolorystyczne różne różne wersje osprzętu (kity) oraz amortyzatorów, dostępny również w wersji carbonowej. Gwarancja 5 lat na ramę

dystrybucja

Crazy Crank - Piotr Chilecki

ul. Skibówki 24B, 34-500 Zakopane
tel. 18 201-12-81, 502-650-534
piotr@santacruz-pl.com, www.santacruz-pl.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

584,2 mm73°67°439 mmb.d.

cena
17 000 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Zobacz co pisaliśmy o rowerach Santa Cruz
Czytaj więcej

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj