-
- Arkus
- Author
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- CTM
- Cube
- Dahon
- Dema
- Diamondback
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- Northtec
- NS Bikes
- Octane One
- Orbea
- Oscar
- Pashley
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Specialized
- Tern
- Tour de France
- Trek
- Unibike
- Wethepeople
- Wheeler
- Zumbi
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
DEMA Auron 5.0

parametry
Materiał ramy | aluminium 6061 T6 |
---|---|
Technologie | podwójnie cieniowane rury |
Rozmiary | 18", 20" |
Przedni amortyzator | Rock Shox XC30 29er, zdalna blokada skoku Poploc |
Skok | tak |
Skok przód | 100 mm |
Korby | FSA DynaDrive 44-32-22 z. |
Łożyska suportu | Thun Cartridge |
Kaseta | Shimano CS-HG30-9 (11-34) 9-rz. |
Łańcuch | FSA CN-906 |
Przednia przerzutka | Shimano Alivio |
Tylna przerzutka | Shimano Deore |
szukaj_naped_przod | 3 |
szukaj_naped_tyl | 9 |
Manetki | Shimano Alivio |
Dźwignie hamulcowe | Hayes Dyno Comp |
Hamulce | Hayes Dyno Comp, hydrauliczne, tarcze 180/160 mm |
Tarcze | tak |
Piasty | Novatec D341 / D342 |
Obręcze | WTB Speed Disc 29e |
Opony | WTB Nano 29x2,1" Comp |
Rozmiar koła | 29" |
Kierownica | Extend Flat 31,8x660 mm |
Wspornik kierownicy | Extend ST-364 |
Łożyska sterów | FSA No.10P, 1i1/8" |
Wspornik siodła | Extand SP-D322, 31.6x350 mm |
Siodło | WTB Vigo Comp |
Pedały | FP-971 |
Informacje dodatkowe | gwarancja: 5 lat na ramę, 2 lata komponenty |
dystrybucja
DEMA Senica, a.s.
Dlhá Ulica 248/43, 905 01 SENICA
0421 34 694 51 11
sport@dema.sk, www.dema-bicycles.com
Dodaj do schowkaPorównajDrukuj
Geometria dla rozmiaru 18"

cena
3099 zł
masa
13 000 g
materiały dodatkowe
15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów Czytaj więcej
Cechy roweru do maratonów
efektywność -
to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od
Czytaj więcej
To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej
Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać
Czytaj więcej
Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej
Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej