Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Commencal > Meta AM 1rejestrujzaloguj

COMMENCAL Meta AM 1

Enduro

parametry

Materiał ramy aluminium 6061
Technologiejednozawiasowy system amortyzacji, potrójnie cieniowane rury, poszerzana główka, mufa Pressfit BB92 z mocowaniem ISCG 05, tylna oś 12x142 mm
Rozmiary S, M, L, XL
Przedni amortyzator Fox 32 Float CTD Adjust Kashima, oś 15 mm, stożkowa rura sterowa
Tylny amortyzator Fox Float CTD Adjust BV Kashima
Skok przód 150 mm
Skok tył 150 mm
Korby Race Face Turbine 36-24 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta SRAM PG-1050 (11-36) 10-rz.
Łańcuch Yaban
Przednia przerzutka SRAM X.7 Direct Mount
Tylna przerzutka SRAM X.0 Type 2
Manetki SRAM X.9 Trigger
Dźwignie hamulcowe Formula RX
Hamulce Formula RX, hydrauliczne, tarcze 180 mm
Piasty Commensal Disc 15 mm / 12x142 mm
Obręcze Jalco light
Opony Onza Ibex 26x2,25" / Onza Canis 26x2,25" kevlar
Rozmiar koła 26"
Kierownica Commensal VIP, 31.8x730 mm
Wspornik kierownicy Commensal VIP
Łożyska sterów Cane Creek 10 series, zintegrowane, 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła Rock Shox Reverb, regulowana wysokość, 31,6 mm
Siodło SDG Circuit for Commensal
Pedały -
Informacje dodatkowe gwarancja: 2 lata

dystrybucja

Horizon Five

ul . Czołgistów 34a 43-400 Bielsko-Biała
+48 664010466
pawel@endurotrophy.pl, www.horizonbikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru M

595 mm73°67°430 mm1148 mm

cena
17 199 zł

masa
13 700 g

materiały dodatkowe

Commencal Meta AM 1

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Prawidłowa regulacja amortyzacji w rowerze: SAG
Trzyliterowe zaklęcie. Właściwie użyte pozwala cieszyć się w pełni amortyzacją roweru. Dotyczy wszystkich, no może z wyjątkiem szosowców i tych, co z niewiadomych powodów wciąż nie używają żadnego amortyzatora, nawet z przodu. W niniejszym artykule piszemy czym jest SAG, dlaczego jest taki ważny. Piszemy też gdzie go szukać i – co najważniejsze - jak go ustawić. Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj