Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Rowery > Pivot > Lesrejestrujzaloguj

PIVOT Les

MTB XCM

parametry

Materiał ramy carbon
Technologie poszerzana główka, mufa suportu Pressfit92, tylna oś 12x142 mm, możliwość wymiany haków koła dzięki czemu może zbudować swój rower jako SingleSpeed
Rozmiary S, M, L, XL
Przedni amortyzator Fox F29 CTD FiT, Trail Adjust, Kashima
Skok przód 100 mm
Korby Shimano XTR 38-26 z.
Łożyska suportu b.d.
Kaseta Shimano XTR CS-M980 (11-36) 10-rz.
Łańcuch b.d.
Przednia przerzutka Shimano XTRDirect Mount
Tylna przerzutka Shimano XTR Shadow+
Manetki Shimano XTR
Dźwignie hamulcowe Shimano XTR Trail
Hamulce Shimano XTR Trail, hydrauliczne
Piasty DT Swiss 240 Custom
Obręcze DT Swiss 400
Opony Kenda Slant Six 29x2,2"
Rozmiar koła 29"
Kierownica Phoenix Carbon Riser, 700 mm
Wspornik kierownicy Syntace F109
Łożyska sterów Pivot Precision, 1i1/8"-1.5"
Wspornik siodła Syntace P6 Carbon
Siodło WTB Volt Team
Pedały -
Informacje dodatkowe inne wersje osprzętowe: 12 399 - 20 999 zł. Gwarancja: 3 lata na ramę

dystrybucja

Horizon Five

ul . Czołgistów 34a 43-400 Bielsko-Biała
+48 664010466
pawel@endurotrophy.pl, www.horizonbikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

Geometria dla rozmiaru L

622 mm72,5°69,5°434 mm1115 mm

cena
20 999 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów
Czytaj więcej

Cechy roweru do maratonów
efektywność - to miks cech związanych z geometrią ramy, doborem zespołu przenoszącego „posuwisto zwrotny” ruch nóg na obrót kołem, a także masy roweru oraz, co chyba jeszcze ważniejsze, jego kół. Sztywność ramy? Czasy wiotkich ram minęły i sen z powiek projektantów spędza raczej brak komfortu wywołany kosmicznymi sztywnościami ram. Cenimy sobie ramy o geometrii dobranej tak, żeby ułatwiała szybki obrót. W głównej mierze zależy on od Czytaj więcej

To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej

Teoria kół: 650 b w obliczu znanych standardów 26" i 29"
Pojawienie się nowego standardu kół zwanych z europejska 650b lub z amerykańska 27,5” jest ekscytującą przygodą.
Po co nam nowy format kół? Od czasów entuzjastycznego przyjęcia kół o rozmiarze 29” stało się jasne, że teoria forsowana przez producentów rowerów dziecięcych ma sens. Zakłada ona, że wielkość koła należy dopasowywać Czytaj więcej

Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj