-
- Arkus
- Author
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- CTM
- Cube
- Dahon
- Dema
- Diamondback
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- Northtec
- NS Bikes
- Octane One
- Orbea
- Oscar
- Pashley
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Specialized
- Tern
- Tour de France
- Trek
- Unibike
- Wethepeople
- Wheeler
- Zumbi
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
LOOK 566 Ultegra
parametry
Materiał ramy | carbon |
---|---|
Technologie | monocoque, konstrukcja tylnych widełek X-design filtrująca drgania i wibracje, geometria slopingowa |
Widelec | Look 566 carbon |
Korby | Shimano Ultegra 50-34 z. |
Łożyska suportu | Shimano |
Kaseta | Shimano CS-4600 (11-25) 10-rz. |
Łańcuch | KMC X10 |
Przednia przerzutka | Shimano 105 |
Tylna przerzutka | Shimano Ultegra |
szukaj_naped_przod | 2 |
szukaj_naped_tyl | 10 |
Manetki | Shimano Ultegra |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra |
Hamulce | Shimano BR-R561 |
Szczęki | tak |
Koła | Mavic Aksium WTS |
Opony | Hutchinson Equinox 2 TR Noir |
Rozmiar koła | 700 |
Kierownica | Deda Rhmel alu |
Wspornik kierownicy | Deda Zero1 |
Łożyska sterów | FSA 1i1/8" |
Wspornik siodła | Deda RS01 27,2 mm |
Siodło | San Marco Ponza Power Black |
Pedały | Look Keo Easy, zatrzaskowe |
Informacje dodatkowe | gwarancja: rama 5 lat (lakier 1 rok) osprzęt 2 lata |
dystrybucja
F.H.U. Poręba
ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl
Dodaj do schowkaPorównajDrukuj
Geometria dla rozmiaru M
542 mm73,7°72,5°410 mmb.d.cena
10 899 zł
masa
7920 g
materiały dodatkowe
15 rowerów 2013
- subiektywna lista rowerowych przebojów Czytaj więcej
Złap barana
- ustawienie kierownicy w rowerze szosowym Ustawienie kierownicy w rowerze szosowym nie ogranicza się do ustalenia kąta, pod którym opadają ramiona „barana”. Od pozycji kierownicy zależy cała sylwetka kolarza.
Czytaj więcej
To trzeba wiedzieć: rozmiar i geometria ramy
Rozmiar to często jedyny parametr geometrii ramy podawany przez producenta. I nie zależy od niego praktycznie nic... Oprócz możliwości wysunięcia siodła i dopasowania roweru do jeźdźca. Jednak nie można przecenić jednej cechy. Wielkość ramy – czyli długość rury podsiodłowej – bezpośrednio wpływa na długość górnej rury, rozstaw osi, czyli na wszystkie parametry geometrii. Czytaj więcej
Pośredni rozmiar: konwersja roweru 26” na koła 650b, czyli 27,5” Czytaj więcej
Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej