Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Opony i dętki > Bontrager > Road TLR Conversion Kitsrejestrujzaloguj

BONTRAGER Road TLR Conversion Kits

Szosa

parametry

Przeznaczenie opis wyścigowe
Rozmiar 700x23C
System oponyUST Tubeless
Technologie zestaw do konwersji kół na system bezdętkowy, w zestawie: 2 szt. opon R3 TLR, 2 szt. taśm TLR Road do uszczelnienia obręczy, 2 szt. wentyli, 1 buteleczka o pojemności 59 ml płynu uszczelniającego TLR Sealant

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
739 zł

masa
b.d.

materiały dodatkowe

Opony - to trzeba wiedzieć:
Średnica opony. Ponieważ najpopularniejsze typy rowerów to: rowery górskie, szosowe, trekkingowe i BMX proponujemy stosować się do następującego uproszczenia: pomijając inne rzadziej spotykane rozmiary kół i opon można przyjąć, że według normy ETRTO są cztery główne rozmiary opon. Opony do rowerów górskich - 26”, opony do rowerów typu MTB, DH i DJ - 24”, opony do BMX’ów - 20” oraz opony 700C pasujące do obręczy rowerów trekkingowych i szosowych. Jednakże trzeba pamiętać o tym, że w obrębie wymienionych typów zdarzają się opony i obręcze, które nie pasują do siebie. Czytaj więcej

Dętki - to trzeba wiedzieć:
Rozmiar dętki. Istotna jest nie tylko średnica koła, do jakiego chcemy zastosować konkretną dętkę, bardzo ważna jest także szerokość opony. Dętka przeznaczona do wąskiej opony nie napełni wystarczająco szerszej i będzie bardziej narażona na przebicie. Zbyt dużej dętki w wąskiej oponie nie da się dobrze ułożyć i właściwie napompować.
Rodzaj wentyla. Obręcze mają otwór przystosowany do dwóch rozmiarów średnic zaworów: 6 lub 8 mm.
Długość wentyla. Obręcze o wyższym profilu i obręcze „aero” wymagają dłuższych (48 – 60 mm) zaworów. Normalny zawór o długości ok. 35 mm może uniemożliwiać napompowanie koła i zabezpieczenie zaworu.
Typy wentyli: Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj