-
- Arkus
- Author
- Cannondale
- Canyon
- Cervelo
- Colnago
- Commencal
- Creme
- CTM
- Cube
- Dahon
- Dema
- Diamondback
- Diamondback BMX
- Early Rider
- Eurobike
- Focus
- Fuji
- Genesis
- Ghost
- Giant
- GT
- Jamis
- Kellys
- Kokua
- Kona
- Kross
- KTM
- Lapierre
- Look
- Maxim
- MBIKE
- Medano
- Merida
- Mondraker
- Mongoose
- Northtec
- NS Bikes
- Octane One
- Orbea
- Oscar
- Pashley
- Pivot
- Puky
- Radio
- Raleigh
- Rocky Mountain
- Romet
- Santa Cruz
- Schwinn
- Scott
- Specialized
- Tern
- Tour de France
- Trek
- Unibike
- Wethepeople
- Wheeler
- Zumbi
-
- Akcesoria treningowe
- Bagażniki
- Bidony
- Błotniki
- Chemia
- Chwyty kierownicy i owijki
- Liczniki / Elektronika
- Foteliki dla dzieci
- Klocki hamulcowe
- Koszyki na bidon
- Linki i pancerze
- Napinacze
- Narzędzia warsztatowe
- Narzędzia mini
- Okulary
- Oświetlenie
- Plecaki
- Pompki
- Przyczepki / Wózki
- Rogi
- Tarcze hamulcowe
- Torby i sakwy
- Torebki podsiodłowe
- Widelce
- Zabezpieczenia
- Zębatki
- Inne
MAVIC Open Sport

parametry
Szerokość | b.d. |
---|---|
Wysokość | b.d. |
Rozmiar | 700C |
Ilość otworów | 32; 36 |
System opony | dętkowa |
Technologie | materiał: Al6061, boczne powierzchnie szlifowane UB, pojedynczo oczkowane, wskaźnik zużycia |
Informacje dodatkowe | wersje: czarna 139 zł, srebrna 129 zł |
dystrybucja
Harfa-Harryson
ul. Robotnicza 52a, 53-608 Wrocław
71-372-15-79 / fax 71-327-80-92
harfa-harryson@harfa-harryson.com.pl, www.harfa-harryson.com.pl
materiały dodatkowe
Obręcze - to trzeba wiedzieć:
Ilość szprych. Ilość otworów na szprychy musi być taka sama jak w piaście. Standardem są koła 32 szprychowe. Koła o mniejszej ilości szprych będą lżejsze. Niegdyś uważano, że 36 szprych wpływa na zwiększenie trwałości i stabilności a także łatwość centrowania, ale dzięki postępowi technologicznemu i materiałowemu już tak nie jest.
Jakie hamulce? Jeżeli obręcz przeznaczona jest tylko do hamulców tarczowych to nie ma na bokach powierzchni roboczych i nie może współpracować z hamulcami ściskającymi obręcz, np. typu V-brake.
Z dętką czy bez? Obręcz do opon bezdętkowych różni się od klasycznej ukształtowaniem profilu od strony opony. Dzięki temu prawidłowo założona opona bezdętkowa może uszczelnić się bez dętki czy specjalnej opaski. Kolejną różnicą jest to, że od strony opony obręcz nie ma otworów na nyple szprych i jest szczelna. W obręcz na stałe wkręcony jest także wentyl. Szprychy mocowane są za pomocą specjalnych, gwintowanych tulejek. Brak otworów na wylot sprawia, że obręcz jest minimalnie Czytaj więcej