FULCRUM Racing Quattro
parametry
Masa przód | 760 g |
---|---|
Masa tył | 965 g |
Łożyska przód | "maszynowe" |
Łożyska tył | "maszynowe" |
Rozmiar | 700C |
Ilość szprych | 16 (przód); 21 (tył) |
Mocowanie trybów | wersje z bębenkiem kompatybilnym z kasetami Shimano 8-11 rz. i SRAM 8-10-rz. lub Campagnolo 9-11-rz. |
Szerokość obręczy | 20,5 mm |
Wysokość obręczy | 35 mm |
Rozmiar osi przód | 9 mm |
Rozmiar osi tył | 10 mm |
Technologie |
- Materiał obręczy: aluminium
- Profil aero 35 mm zwiększa skrętną i boczną sztywność w porównaniu do standardowego profilu, zwiększa stabilność przy dużych prędkościach, jednocześnie jest łatwy w prowadzeniu - Technologia MoMag - brak wewnętrznych otworów na nyple - obręcz jest bardziej sztywna w płaszczyźnie bocznej i elastyczna w pionowej - Obrabiana powierzchnia hamowania - Szprychy podwójnie cieniowane z aerodynamicznym profilem - Spokes anti-rotation System - utrzymuje szprychy w optymalnej pozycji - Two to One Spoke Ratio - tylne koło posiada dwa razy więcej szprych po stronie napędu, zwiększając stabilność i wyrównanie napięcia szprych - Aluminiowe nyple - zmniejszenie masy oraz zwiększenie reaktywności - Piasty oversize o korpusie i osiach wykonanych z aluminium zaopatrzono w specjalnie zaprojektowane, precyzyjne łożyska kulkowe dające niezrównaną gładkość toczenia |
System opony | dętkowa |
dystrybucja
PHU Wertykal s.c.
ul. Śląska 116, 32-080 Zabierzów
tel. 12 346-16-69, 604-077-094 fax: 12 378-94-79
biuro@wertykal.com, www.wertykal.com