Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Fulcrum > Racing 7rejestrujzaloguj

FULCRUM Racing 7

Szosa

parametry

Masa przód 814 g
Masa tył 1035 g
Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 700C
Ilość szprych 20 (przód); 24 (tył)
Mocowanie trybów wersje z bębenkiem kompatybilnym z kasetami Shimano 8-11 rz. i SRAM 8-10-rz. lub Campagnolo 9-11-rz.
Szerokość obręczy 20,5 mm
Wysokość obręczy 24 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie - Materiał obręczy: aluminium
- Profil aero
- Obrabiana powierzchnia hamowania
- Wskaźnik zużycia obręczy
- Obręcz ze zorientowanymi otworami - pozwala zwiększyć napięcie szprych
- Szprychy o przekroju 2 mm - wysokie napięcie i sztywność
- Two to One Spoke Ratio - tylne koło posiada dwa razy więcej szprych po stronie napędu, zwiększając stabilność i wyrównanie napięcia szprych
- Powiększony kołnierz od strony napędu - zwiększona sztywność i reaktywność
- Wysokiej jakości łożyska cylindryczne
- Ręczny proces montażu i 5 różnych testów kontroli jakości
System opony dętkowa

dystrybucja

PHU Wertykal s.c.

ul. Śląska 116, 32-080 Zabierzów
tel. 12 346-16-69, 604-077-094 fax: 12 378-94-79
biuro@wertykal.com, www.wertykal.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
675 zł

masa
1849 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj