Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Tune > Princess & Princerejestrujzaloguj

TUNE Princess & Prince

MTB XC

parametry

Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 26"
Ilość szprych 32 (przód), 32 (tył)
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy b.d.
Wysokość obręczy b.d.
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie obręcze Podium MMX, czarne szprychy Sapim Superspoke cieniowane (1,8-1,4-1,8 mm)
System oponyszytka
Informacje dodatkowe limit wagi użytkownika: 77 kg, wersje: z osią 15 mm w przednim kole, z obręczami ZTR Alpine (4790 zł, 1196 g, limit wagi użytkownika: 85 kg), z obręczami ZTR Crest (4790 zł, 1238 g, limit wagi użytkownika: 100 kg), różne wersje kolorystyczne

dystrybucja

Cult-Bikes

Ul. Małołęcka 13G, 05-126 Nieporęt
tel./fax: 22 898-28-39
kontakt@cult-bikes.com, www.cult-bikes.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
5190 zł

masa
1104 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj