Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Shimano > WH-MT15rejestrujzaloguj

SHIMANO WH-MT15

MTB

parametry

Masa przód 919 g
Masa tył 1030 g
Łożyska przód 2 regulowane
Łożyska tył 4 regulowane
Rozmiar 26"
Ilość szprych 28
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy 24,6 mm
Wysokość obręczy 21 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie - precyzyjny montaż ręczny
- produkowane we własnej fabryce obręcze, piasty i szprychy
- łożyska skośne z podwójnymi bieżniami dla zapewnienia szczelności
- szprychy o kształcie J-bent, aerodynamiczne, o grubości 2 mm
- Center Lock - lekki, wydajny, szybki i łatwy w obsłudze system mocowania tarcz hamulcowych
- przeznaczone tylko do hamulców tarczowych
System opony dętkowa
Informacje dodatkowe masa bez zacisków, wersje: czarna, biała

dystrybucja

Shimano Polska Bicycle Parts Sp. z o.o.

ul. Jana Gutenberga 9, 62-023 Gądki, Żreniki k/Poznania
tel. 61 625-21-00, fax: 61 625-21-10
infopoland@shimano-eu.com, www.shimano-polska.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
404  zł

masa
1949 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj