Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Spank > Spike Race28rejestrujzaloguj

SPANK Spike Race28

DH 26"FR

parametry

Masa przód b.d.
Masa tył b.d.
Łożyska przód 2 "maszynowe"
Łożyska tył 4 "maszynowe"
Rozmiar 26"
Ilość szprych 32
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy 28 mm
Wysokość obręczy b.d.
Rozmiar osi przód 20 mm
Rozmiar osi tył 12x135 mm; 12x150 mm
Technologie obręcze Spike Race 28 Evo (wyłącznie do hamulców tarczowych), ręcznie budowane i zaplatane na 3 krzyże, szprychy Sandvik T302, potrójnie cieniowane 2,2/1,8/2,0 mm
System opony dętkowa
Informacje dodatkowe wersje: czarno-biała, czerwona, niebieska, osobno dostępne:
- adapter przedniej piasty na 15 mm i QR
- adapter tylnej piasty na 142 mm i 157 mm
- adapter tylnej piasty na oś 10 mm

dystrybucja

7 Anna sp. z o.o. sp. k.

ul. Raciborskiego 123, 80-215 Gdańsk
tel.: 58 520-18-04, fax: 58 340-47-17
info@7anna.com.pl, www.7anna.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
1599  zł

masa
1990 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj