Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Crank Brothers > Iodine 3rejestrujzaloguj

CRANK BROTHERS Iodine 3

Enduro

parametry

Masa przód b.d.
Masa tył b.d.
Łożyska przód 2 "maszynowe"
Łożyska tył 4 "maszynowe"
Rozmiar 26"
Ilość szprych 24
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy b.d.
Wysokość obręczy b.d.
Rozmiar osi przód 15 mm; 20 mm
Rozmiar osi tył 10x135 mm; 12x142 mm
Technologie aluminiowe obręcze o szerokości wewnętrznej 21 mm Al6061-T6, szprychy ze stali nierdzewnej, cieniowanie 2,0/1,8/2,0, aluminiowe nyple Al7075-T6, otwór na zawór 6,5 mm, tylko pod hamulce tarczowe, zacisk tylnego koła w zestawie
System oponyTubeless Ready
Informacje dodatkowe zalecany rozmiar opony 2,3-2,5", gwarancja 2 lata

dystrybucja

7 Anna sp. z o.o. sp. k.

ul. Raciborskiego 123, 80-215 Gdańsk
tel.: 58 520-18-04, fax: 58 340-47-17
info@7anna.com.pl, www.7anna.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
3399  zł

masa
1765 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj