Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > 3T > Accelero 40 LTD Black Seriesrejestrujzaloguj

3T Accelero 40 LTD Black Series

Szosa

parametry

Rozmiar 700C
Ilość szprych 18 (przód); 24 (tył)
Mocowanie trybów wersje z bębenkiem do kaset 8-10 rz., standard Shimano/SRAM i 9-11 rz., standard Campagnolo
Szerokość obręczy 23 mm
Wysokość obręczy 43 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie materiał obręczy: carbon/aluminium serii 6000, szprychy Sapim CX-Ray, nyple aluminiowe, zaciski tytanowe 3T
System opony dętkowa

dystrybucja

PHU Wertykal s.c.

ul. Śląska 116, 32-080 Zabierzów
tel. 12 346-16-69, 604-077-094 fax: 12 378-94-79
biuro@wertykal.com, www.wertykal.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
10 220 zł

masa
1616 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj