Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Campagnolo > Bullet 50rejestrujzaloguj

CAMPAGNOLO Bullet 50

Szosa

parametry

Masa przód 785 g
Masa tył 970 g
Łożyska przód 2 "maszynowe"
Łożyska tył 4 "maszynowe"
Rozmiar 700C
Ilość szprych 18 (przód), 21 (tył)
Mocowanie trybów bębenek do kaset 9-11 rz., standard Campagnolo
Szerokość obręczy 21 mm
Wysokość obręczy 50 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie materiały: obręcze carbonowo-aluminiowe, geometria G3, technologie DRSC (Directional Rim-Spoke Coupling), MOMAG i Dynamic Balancing, piasty aluminiowe, aerodynamiczne stalowe szprychy
System opony dętkowa

dystrybucja

F.H.U. Poręba

ul. Kłuszyńska 13, 30-499 Kraków
12-264-90-24 / fax 12-264-94-25
info@porebarowery.pl, www.porebarowery.pl

PHU Wertykal s.c.

ul. Śląska 116, 32-080 Zabierzów
tel. 12 346-16-69, 604-077-094 fax: 12 378-94-79
biuro@wertykal.com, www.wertykal.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
3641 zł

masa
1755 g

materiały dodatkowe

Campagnolo Bullet 50

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj