Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Mavic > Ksyrium SLSrejestrujzaloguj

MAVIC Ksyrium SLS

Szosa

parametry

Masa przód 605 g
Masa tył 790 g
Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 700C
Ilość szprych 18/20
Mocowanie trybów wersje z bębenkiem kompatybilnym z kasetami Shimano 8-11 rz. i SRAM 8-10-rz. lub Campagnolo 9-11-rz.
Szerokość obręczy b.d.
Wysokość obręczy b.d
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie obręcz Maxtal, spawana SUP, boki szlifowane UB, wiercenie: technologia Fore, szprychy: Zicral, nyple: aluminiowe M7, wkręcane w obręcz, piasty z łożyskami QRM+, zaplatanie: przód radialnie, tył Isopulse
System opony dętkowa
Informacje dodatkowe w zestawie: zaciski BR 601 Mavic, magnes na koło przednie, klucz do regulacji luzu łożysk (koło tylne), klucz do szprych (koło tylne), klucz do przytrzymywania szprych płaskich (koło tylne), instrukcja obsługi i karta gwarancyjna.
Wersje: Campagnolo

dystrybucja

Harfa-Harryson

ul. Robotnicza 52a, 53-608 Wrocław
71-372-15-79 / fax 71-327-80-92
harfa-harryson@harfa-harryson.com.pl, www.harfa-harryson.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
3990 zł

masa
1395 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj