Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Mavic > Crossmax SXrejestrujzaloguj

MAVIC Crossmax SX

EnduroFR

parametry

Masa przód 825 g
Masa tył 930 g
Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 26"
Ilość szprych 24
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy 21 mm
Wysokość obręczy b.d.
Rozmiar osi przód 15 i 20 mm
Rozmiar osi tył 9x135, 12x135 mm, 12x142
Technologie obręcz spawana SUP, wiercenie: technologia Fore, szprychy: Zicral, nyple: aluminiowe M7, wkręcane w obręcz, piasty z łożyskami QRM+, mocowanie hamulca tarczowego: standard międzynarodowy INTL i Centerlock
System oponyTubeless
Informacje dodatkowe w zestawie: zacisk tył BX601, wentyl UST w komplecie, klucz do regulacji luzu piasty tylnej, klucz do szprych (koło tylne), redukcja do haków tylnych 9,5 mm, instrukcja obsługi i karta gwarancyjna

dystrybucja

Harfa-Harryson

ul. Robotnicza 52a, 53-608 Wrocław
71-372-15-79 / fax 71-327-80-92
harfa-harryson@harfa-harryson.com.pl, www.harfa-harryson.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
2990 zł

masa
1755 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj