Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Mavic > Crossmax SLRrejestrujzaloguj

MAVIC Crossmax SLR

MTB XC

parametry

Masa przód 660 g
Masa tył 780 g
Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 26"
Ilość szprych 20
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy 19 mm
Wysokość obręczy b.d.
Rozmiar osi przód 9 mm i15 mm
Rozmiar osi tył 12x135 i 12x142 mm
Technologie obręcz spawana SUP, wiercenie: technologia Fore, szprychy: Zicral, nyple: aluminiowe M7, wkręcane w obręcz, piasty z łożyskami QRM+, mocowanie hamulca tarczowego: standard międzynarodowy INTL lub Centerlock
System oponyTubeless
Informacje dodatkowe w zestawie: zaciski tytanowe BX601, wentyl UST w komplecie, magnes koła (koło przednie), klucz do regulacji luzu piasty tylnej, klucz do szprych (koło tylne), klucz do przytrzymywania szprych płaskich (koło tylne), pokrowce, instrukcja obsługi i karta gwaracyjna.
Wersje: 4090 zł (Lefty 9 i12x135 lub 12x142 czarne)

dystrybucja

Harfa-Harryson

ul. Robotnicza 52a, 53-608 Wrocław
71-372-15-79 / fax 71-327-80-92
harfa-harryson@harfa-harryson.com.pl, www.harfa-harryson.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
3990 zł

masa
1440 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj