Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Mavic > Cosmic Carbone SLRrejestrujzaloguj

MAVIC Cosmic Carbone SLR

Szosa

parametry

Masa przód 725 g
Masa tył 870 g
Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 700C
Ilość szprych 20 (przód); 20 (tył)
Mocowanie trybów wersje z bębenkiem kompatybilnym z kasetami Shimano 8-11 rz. i SRAM 8-10-rz. lub Campagnolo 9-11-rz.
Szerokość obręczy b.d.
Wysokość obręczy 52 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie materiał obręczy: Maxtal/karbon 12K, SUP, powierzchnia hamowania: Exalith 2, szprychy z włókna karbonowego, nyple ABS (przednie aluminiowe, tylne mosiężne), aluminiowe piasty, łożyska QRM+
System opony dętkowa
Informacje dodatkowe w zestawie: zaciski, torba na koła, klocki hamulcowe do obręczy carbonowych, przedłużka wentyla,

dystrybucja

Harfa-Harryson

ul. Robotnicza 52a, 53-608 Wrocław
71-372-15-79 / fax 71-327-80-92
harfa-harryson@harfa-harryson.com.pl, www.harfa-harryson.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
8190 zł

masa
1595 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj