Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Mavic > Crossmax SLR 29rejestrujzaloguj

MAVIC Crossmax SLR 29

MTB XC 29"

parametry

Masa przód 755 g
Masa tył 865 g
Łożyska przód "maszynowe"
Łożyska tył "maszynowe"
Rozmiar 29"
Ilość szprych 24
Mocowanie trybów bębenek kompatybilny z kasetami Shimano/SRAM 8-10-rz.
Szerokość obręczy 19 mm
Wysokość obręczy b.d.
Rozmiar osi przód 9 mm i 15 mm
Rozmiar osi tył 10x135 mm i 12x142 mm
Technologie obręcz Maxtal, spawana SUP, wiercenie: technologia Fore, szprychy: Zicral, nyple: aluminiowe M7, wkręcane w obręcz, zapadki system ITS-4, piasty z łożyskami QRM+, mocowanie hamulca tarczowego: standard międzynarodowy INT lub CenterlockL
System oponyTubeless
Informacje dodatkowe w zestawie: zaciski kół BX601, wentyl UST w komplecie, magnes koła (koło przednie), klucz do regulacji luzu piasty tylnej, klucz do szprych (koło tylne), instrukcja obsługi i karta gwarancyjna.
Wersje: 4190 zł ( Lefty 9 i12x135 lub 12x142 mm, czarne)

dystrybucja

Harfa-Harryson

ul. Robotnicza 52a, 53-608 Wrocław
71-372-15-79 / fax 71-327-80-92
harfa-harryson@harfa-harryson.com.pl, www.harfa-harryson.com.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
4090 zł

masa
1620 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj