Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Jagu > Ultimate 55rejestrujzaloguj

JAGU Ultimate 55

Szosa

parametry

Masa przód 470 g
Masa tył 690 g
Łożyska przód b.d.
Łożyska tył b.d.
Rozmiar 700C
Ilość szprych 20 (przód); 24 (tył)
Mocowanie trybów wersje z bębenkiem kompatybilnym z kasetami Shimano 8-11 rz. i SRAM 8-10-rz. lub Campagnolo 9-11-rz.
Szerokość obręczy 25 mm
Wysokość obręczy 55 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie obręcze wykonane w całości z włókien węglowych ( T1000 Nano), powierzchnia hamowania pokryta włóknem bazaltowym, zwiększony aerodynamiczny efekt poprzez zwiększenie przekroju poprzecznego obręczy (25 mm), szprychy Sapim CX Ray, nyple Sapim
System oponyszytka
Informacje dodatkowe w zestawie: zaciski tytanowe, torba, klocki hamulcowe, klucz. Limit wagowy kolarza: 90 kg. Gwarancj 2 lata. Usługa powypadkowa: w razie wypadku firma Peritus oferuje dla swoich klientów sprzedaż obręczy za połowę ceny! Koszt zakupu obręczy w wsparciu powypadkowym 950 zł.

dystrybucja

Peritus Bike & Jagu Super Light System

Targowa 9/22; 90-042 Łódź
+48 660 485575
kontakt@peritus.biz.pl, www.peritus.biz.pl

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
4690  zł

masa
1160 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj