Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Shimano > Dura Ace WH-9000-C75-TU rejestrujzaloguj

SHIMANO Dura Ace WH-9000-C75-TU

Szosa

parametry

Masa przód 678 g
Masa tył 867 g
Łożyska przód 2 regulowane
Łożyska tył 4 regulowane
Rozmiar 700C
Ilość szprych 16 (przód); 21 (tył)
Mocowanie trybów 11 rz. standard Shimano/SRAM
Szerokość obręczy 24 mm
Wysokość obręczy 75 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie - obręcze D2 carbonowe
- system szprych OptBal
- obniżone osady nypli poprawiają aerodynamikę i wygląd
- poszerzony kołnierz piasty zwiększa sztywność poprzeczną
- tytanowy bębenek
- powiększone osie ze stopu aluminium A7075
- aerodynamiczne, stalowe, cieniowane szprychy (2,0-1,8-2,0 mm)
System oponyszytka

dystrybucja

Shimano Polska Bicycle Parts Sp. z o.o.

ul. Jana Gutenberga 9, 62-023 Gądki, Żreniki k/Poznania
tel. 61 625-21-00, fax: 61 625-21-10
infopoland@shimano-eu.com, www.shimano-polska.com

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
9910  zł

masa
1545 g

materiały dodatkowe

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj