Jesteś tutaj:Strona Główna > Katalog > Koła > Bontrager > Aeolus 9 D3rejestrujzaloguj

BONTRAGER Aeolus 9 D3

Szosa

parametry

Masa przód 740 g
Masa tył 880 g
Łożyska przód b.d.
Łożyska tył b.d.
Rozmiar 700C
Ilość szprych 18 (przód), 24 (tył)
Mocowanie trybów bębenek do kaset 8-10 rz., standard Shimano/SRAM
Szerokość obręczy 27 mm
Wysokość obręczy 90 mm
Rozmiar osi przód 9 mm
Rozmiar osi tył 10 mm
Technologie obręcz aluminium 6061 z carbonowym profilem, aluminiowy bębenek z 3 zapadkami, szprychy DT Aerolite, nyple Alpina
System opony dętkowa
Informacje dodatkowe w zestawie: zaciski, torby, klocki hamulcowe do carbonowych obręczy, aluminiowe przedłużki wentyli. Wersje: możliwość wymiany bębenka na kompatybilny z Campagnolo lub Shimano 11. Wersja na oponę: 4849,99 (przednie); 5949,99 (tylne) zł

dystrybucja

Do wyników wyszukiwania

Dodaj do schowkaPorównajDrukuj

cena
4449,99; 5449,99 zł

masa
1620 g

materiały dodatkowe

Bontrager Aeolus 9 D3

Wielkość kół - to trzeba wiedzieć:
Rowery szosowe mają sztywno określoną przepisami średnicę kół, a wyraża się ona w milimetrach i wynosi nie więcej niż 700. Obwód zewnętrzny opony zależy jednak w znacznym stopniu od proporcji jej szerokości i wysokości. Parametrem bezwzględnym jest tu średnica zewnętrzna obręczy: 622 mm. Rowery do jazdy terenowej różnią się wielkością koła nie tylko na szerokość, ale i wysokość. Określa się je jako 26”. Średnica obręczy wynosi 559 mm. Ponieważ ewolucji rowerów terenowych nie krępowały żadne ścisłe przepisy, wśród nich znajdziemy rowery na kołach 24” oraz 29”. Te ostatnie są szczególne, bo cechuje je wykorzystanie obręczy o takiej samej średnicy, jak w rowerach szosowych. Za to wielkość opony (jej wysokość i szerokość) porównywalna jest do tych zamontowanych w rowerach terenowych. Powiększenie wielkości koła sprawia, że nierówności stają się relatywnie mniejsze. Duże koła ułatwiają utrzymywanie prędkości, obniżają środek ciężkości kierującego względem Czytaj więcej

Centrowanie koła
Optymalnie jest centrować na specjalnej centrownicy, ale licząc się z osiągnięciem mniejszej dokładności można też posłużyć się widelcem przednim lub tylnym. W komfortowej sytuacji są posiadacze hamulców felgowych. Klocki hamulców szczękowych mogą odgrywać rolę czujników centrownicy. Czytaj więcej

wczytywanie...

schowek

Aby korzystac ze schowka musisz być zalogowany

porównaj